Home> Nantu à noi> Fabbrica

Fabbrica

Golden Eagle Outdouse Mobili è fabricà in cuncepimentu Eccellente è Aluminiu è Aluminiu è Aluminum in 2008, situatu in pruvincia di Dongguan, Guangduan. Dongguan Ge Fabbrica copre una zona di 17000M2 è pussede l'equipaggiu è a tecnica produtiva.

Dapoi u 2018, Henan Golden Eagle Furnanti Furnitura stabilisce in Pinyu City, Henan Provincia. Henan Ge Fabbrica copre una grande zona di 72000m2. L'Egle d'oru anu circa 25000 containera di capacità per

mese annantu à a nova fabbrica in ellu provincia di a nana.

Golden eagle

Per a forza è a longevità di i mobuli, usemu almenu 1,2mm o 20mm gruppi di aluminiu di qualità cumminata.

A nostra aluminium hè cut, curvata è forma in belli forme. A nostra fotone d'aluminiu sò 100% cumpletamente saldate, micca indicatu.

Dopu à u pienu saldatu, avemu bisognu di u mo mobili completamente in ogni angolo è dettagli.

L'Eagle Golden Theave u mobili cù Rattan di Wintech o Viro Qualità, ogni pezzu di mobili esterni hè esquisitamente tissutu à a manu.

hardware factory

E poi qc verificate a qualità, faremu mobili cardiosi di u polvere cù a casca di tigre o di a fame Akzonobel FOW per fà i nostri mobili per risistiri à a corrosione

powder-coated

Dopu à tissutu, avemu doppiu QC Verificate i dettagli di qualità. Allora principiemu l'assemblà i mobuli è u pacchettu per a spedizione.

package

L'Egle d'oru anu a squadra QC indipendente cù più di 10 persone chì sò appartenenu à u Dipartimentu di Qualità. Da ogni ispezione di materiale crudu à ogni inspezzione di u pruduttu semi-finitu è ​​spedizione finale finale, avemu qc prufessiunale per esse rispunsevule per ogni dettagli di qualità. Dunque, l'Eagle d'oru pò guarantisce ogni pruduttu cù "" bonu materiale, designu è a qualità ".


quality control

Lista di Prodotti Relatati
Lista di Prodotti Relatati
Mobile Site

Copyright © 2024 Golden Eagle Outdoor Furniture Co., LTD. Tutti i diritti riservati.

Vi cuntatteremu micca immunque

Cumplete più infurmazioni per chì si pò cuntattà cun voi più veloce

A dichjarazione di privacy: A vostra privacy hè assai impurtante per noi. A nostra cumpagnia prumette micca di divulgà a vostra infurmazione persunale à qualsiasi expana cù i vostri permessi espliciti.

Mandà